Bryan Adams-Heaven (prevod)

Bryan Adams-Heaven (Raj)

Oh, mislim o svim nasim mladim godinama..
Postojali smo samo ti i ja
Bili smo mladi, divlji i slobodni..

Sada, nista te ne moze odvesti od mene..
I pre smo silazili sa puta..
Ali to je sada gotovo..
Drzis me da se vratim po vise..

Duso, ti si stvarno sve sto zelim..
Kada lezis u mome narucju..
Tesko je poverovati..
Ali mi smo u raju..
I ljubav je sve sto mi treba..

Oh, jednom u zivotu pronadjes nekoga..
Ko ce ti okrenuti svet
Dici te, kada padnes..

Ya-nista ne moze promeniti ono sto mi znacis..
Oh, ima mnogo toga sto bih mogao reci..
Ali, samo me drzi sada..
Nasa ljubav ce osvetleti put..

Duso, ti si stvarno sve sto zelim..
Kada lezis u mome narucju..
Tesko je poverovati..
Ali mi smo u raju..
I ljubav je sve sto mi treba..
Nasao sam je u tvom srcu..
Nije tesko videti..
Mi smo u raju...

Cekao sam dugo..
Da nesto postignem..
Ljubav da dodje..

Sada snovi postaju istiniti..
Krzo dobra i losa vremena..
Ya-bicu tu uz tebe..

http://www.youtube.com/watch?v=3eT464L1YRA

Нема коментара:

Постави коментар