Abba-The Winners Takes It All(prevod)

Abba-The Winners Takes It All(Pobednik Uzima Sve)

Ne zelim pricati
O stvarima koje smo prosli..
Iako me pogadjaju..
To je sada proslost..
Odigrala sam sve karte...
I ti takodje..
Nema vise nista za reci..
Nema vise keca u rukavu..

Pobedniik,nosi sve..
Gubitnik je beznacajan..
Pored pobede..
To je njena sudbina..

Bila sam u tvom narucju..
Mislila pripadam tu..
Shvatila, sam ima smisla..
Graditi ogradu..
Graditi kucu..
Ali bila sam budala..
Igrati po pravilima..

Bogovi mogu baciti kocku..
Njihovi umovi su hladni kao led..
I neko ce ovde dole..
Izgubiti nekoga dragog..
Pobednik uzima sve..
Gubitnik mora pasti..
Jasno je i jednostavno...
Zasto bih trebala zaliti..

Ali reci mi,da li te ona ljubi?
Kao sto sam ja..
Da li je isti osecaj?
Kada zove tvoje ime?
Negde duboko unutra..
Moras znati da mi nedostajes..
Ali sta mogu reci..
Pravila se moraju postovati..

Suci ce odluciti..
Mare za moju izdrzljivost
Gledaoci emisije..
Uvek stoje po strani..
Igra se ponovo..
Ljubavnik ili prijatelj..
Velika stvar ili mala..
Pobednik uzima sve..

Ne zelim pricati..
Ako te to cini tuznim..
Razumem..
Dosao si da mi zadrhte ruke..
Izvinjavam se..
Ako te to cini lose..
Videti me napetu..
Bez samopouzdanja..
Ali vidis..
Pobednik uzima sve..
Pobednik uzima sve..

http://www.youtube.com/watch?v=OuJl1T-trLw



Нема коментара:

Постави коментар