Iggy Pop-Never Met A Girl Like You Before(prevod)


Iggy Pop-Never Met A Girl Like You Before(Nikada Pre Nisam Upoznao Devojku Kao Ti)

Nikada pre nisam upoznao devojku kao ti...
Kao u pesmi,od pre dana..
Dosla si kucajuci,kucajuci na moja vrata..
I ja nikada nisam pre sreo devojku kao sto si ti..

Dala si mi uzitak,tako da zelim jos..
Sada moje ruke krvara,a kolena su mi izgrebana..
Jer me teras da puzim,puzim po podu..
I nikada nisam pre sreo devojku kao ti..

Cinis da dozovem djavola u sebi..
Nadam se da sam Bog,govorim mataforicki..
Nadam se,govorim alegoricno..
Znam ,govorim,o nacinu kako osecam..
I nikada nisam pre upoznao devojku kao sto si ti..
Nikad,nikad,nikad,nikad...
Nikada pre nisam upoznao devojku kao ti...

Ovaj stari grad promenio se puno..
Ne osecam se kao da pripadam tu..
Previse protestnih pevaca..
I sada ste dosli zajedno..
Da,dosli ste zajedno..
I nikada nisam pre sreo devojku kao ti..


Нема коментара:

Постави коментар