Camp Rock-This Is Me(prevod)

Camp Rock-This Is Me( Ovo Sam Ja)

Uvek sam bila tip devojke..
Koja je krila svoje lice..
Plaseci se reci svetu..
Ono sto sam imala reci..
Ali imam ovaj san..
U sebi..
Pokazacu ga,vreme je..
Da znas..
Da znas..

Ovo je stvarno,ovo sam ja..
Tacno sam tamo gde sam trebala biti,sada..
Svetlost me obasjava..
Sada sam pronasla,ko sam..
Nema nacina da to sakrijem..
Nema vise skrivanja,ko zelim biti..
Ovo sam ja..

Da li znas kako je..
Ziveti u mraku..
Sanjati o zivotu..
Gde ti sija zvezda..
Cak i kada izgleda..
Kao da je previse daleko..
Moram verovati u sebe..
To je jedini nacin..

Ovo je stvarno,ovo sam ja..
Tacno sam tamo gde sam trebala biti,sada..
Svetlost me obasjava..
Sada sam pronasla,ko sam..
Nema nacina da to sakrijem..
Nema vise skrivanja,ko zelim biti..
Ovo sam ja..

Cujem tvoj glas u svojoj glavi..
To je razlog zasto pevam..
Ti si druga polovina koja mi treba..
Pesma u meni..
Trebam te naci,Moram te naci..

Ovo je stvarno,ovo sam ja..
Tacno sam tamo gde sam trebala biti,sada..
Svetlost me obasjava..
Sada sam pronasla,ko sam..
Nema nacina da to sakrijem..
Nema vise skrivanja,ko zelim biti..
Ovo sam ja..
Ti si druga polovina koja mi treba..
Pesma u meni..(Ovo sam ja)
Ti si glas koji cujem u svojoj glavi..
Razlog zasto pevam..
Sada sam pronasla,ko sam..
Nema nacina da to sakrijem..
Nema vise skrivanja,ko zelim biti..
Ovo sam ja..

Нема коментара:

Постави коментар