Aerosmith-I Don't Want to Miss a Thing (prevod)


Aerosmith-I Don’t Want to Miss a Thing(Ne Zelim Propustiti Nesto)

Mogao bih ostati budan samo da cujem kako dises..
Gledati tvoj osmeh dok spavas..
Dok si udaljena i sanjas
Mogao bih provesti zivotu u ovoj slatkoj predaji
Gde je svaki moment provodeci sa tobom blago..

Ne zelim sklopiti oci
Ne zelim zaspati..
Jer mi nedostajes duso..
Ne zelim propustiti nesto..
Cak i kad te sanjam
Ni najsladji san nije to
Opet mi nedostajes duso..
I ne zelim propustiti nesto...

Lezeci pored tebe osecam tvoje srce kako kuca..
I zelim da znam sta sanjas..
Srecan sam ako mene vidis...
Onda poljubim tvoje oci..
I zahvalim Bogu sto smo zajedno...
Samo zelim da ostanem sa tobom u ovom momentu..
Zauvek....


Ne zelim sklopiti oci
Ne zelim zaspati..
Jer mi nedostajes duso..
Ne zelim propustiti nesto..
Cak i kad te sanjam
Ni najsladji san nije to
Opet mi nedostajes duso..
I ne zelim propustiti nesto...

Ne zelim propustiti nijedan osmeh..
Ne zelim propustiti nijedan poljubac..
Zelim samo biti sa tobom..
Upravo ovde sa tobom, bas ovako..
Zelim da te drzim blizu
Osecam tvoje srce pored svog..
I da provedem u ovom trenutku..
Ostatak vremena
Yeah,yeah,yeah...




Ne zelim sklopiti oci
Ne zelim zaspati..
Jer mi nedostajes duso..
Ne zelim propustiti nesto..
Cak i kad te sanjam
Ni najsladji san nije to
Opet mi nedostajes duso..
I ne zelim propustiti nesto...2x



Ne zelim sklopiti oci..
Ne zelim zaspati...
Ne zelim propustiti nesto...



Нема коментара:

Постави коментар