Sade-Kiss Of Life (prevod)

Sade-Kiss of life ( Poljubac Zivota)

Mora da je jedan Andjeo pored mene..
Nesto nebesko me dovodi do tebe..
Pogledaj u nebo...
To je boja ljubavi...
Mora da je jedan Andjeo pored mene..
Nesto Bozansko silazi odozgo...
Vodi me do tebe...
Vodi me do tebe...

Sagradio je most do tvog srca..
Celim putem..
Koliko tona ljubavi unutra...
Ne mogu reci...

Kada sam dosla do tebe..
Znala sam da si jedini za mene...
Kunem se celi svet je mogao osetiti otkucaj mog
srca...
Kada sam spustila pogled na tebe...
Ay ay ay
Prekrio si me..
Bojom ljubavi..

Dao si mi poljubac zivota..
Poljubac zivota..
Dao si mi poljubac zivota..
Poljubac zivota...

Zar nije jasno od pocetka...
Pogledaj nebo je puno ljubavi..
Yeah nebo je puno ljubavi...

Sagradio je most do tvog srca..
Celim putem..
Koliko tona ljubavi unutra...
Ne mogu reci...


Dao si mi poljubac zivota..
Poljubac zivota..
Dao si mi poljubac zivota..
Poljubac zivota...3x


Prekrio si me..
Bojom ljubavi..
Mora da Andjeo silazi odozgo..
Daje mi ljubav yeah...
Daje mi ljubav yeah...

Dao si mi poljubac zivota..
Poljubac zivota..
Dao si mi poljubac zivota..
Poljubac zivota...

Нема коментара:

Постави коментар