Vaya Con Dios-Don't Break My Heart (prevod)



Vaya Con Dios-Don’t Break My Heart (Nemoj Da Mi Slomis Srce)

Ponekad se osecam tako prazno
Napusteno i usamljeno...
I niko ne moze odneti tu bol..

Nemoj da mi slomis srce..

Ljutnja i bes..
I strahovi zive u meni
Trebas li me voleti
Da li ces i njih voleti isto..

Nemoj da mi slomis srce
Nemoj da mi slomis srce
Bila sam hrabra i jaka
Gubila sam veru ponekad
Mnogo puta...
Bila neoprezna...

Ako si pokusao da me razumes..
Da li ces me osuditi ili prokleti...
Ili ostati sa mnom...
Kao dim oko plamena..

Nemoj da mi slomis srce
Nemoj da mi slomis srce
Bla sam hrabra i jaka
Ponekad gubila veru
I mnogo puta
Videh da ljubav dolazi na kraju...

Nije u pitanju ponos
Ni suze koje sam prolila
Nije u pitanju ponos...

Nemoj da mi slomis srce
Nemoj da mi slomis srce
Bla sam hrabra i jaka
Ponekad gubila veru
I mnogo puta
Videh da ljubav dolazi na kraju...

Nije u pitanju ponos
Ni suze koje sam prolila
Nije u pitanju ponos...

Нема коментара:

Постави коментар