Madonna-Miles Away (prevod)

Madonna-Miles Away (Miljama Daleko)

Upravo sam se probudila iz nejasnog sna..
Nikada ne bi poverovao koje stvari sam videla..
Gledala sam u ogledalo i videh tvoje lice..
Gledao si pravo u mene,bio si miljama daleko...

Svi moji snovi,izblede...
Nikada necu moci biti ista..
Ako si me mogao videti na nacin na koji vidis sebe
Ne mogu se pretvarati da sam neko drugi...

Uvek me volis vise,miljama daleko
Cujem to u tvom glasu,miljama daleko
Ne bojis se reci mi,miljama daleko
Mislim da smo mi nase najbolje,miljama daleko..
Tako daleko,tako daleko,tako daleko,
tako daleko
tako daleko,tako daleko,tako daleko
tako daleko

Kada nikog nema u blizinu,imam tebe tu
Pocinjem videti sliku,postaje sve jasnija...
Imas najvece srce uvek...
Kada smo 6.000 milja razdvojeni...

Dugo bez zvuka
Neugodna tisina moze biti tako glasna..
Te tri reci nikada nisu dovoljne
Kada je duga relacija ljubavi...

Uvek me volis vise,miljama daleko
Cujem to u tvom glasu,miljama daleko
Ne boji se reci mi,miljama daleko
Mislim da smo nase najbolje,miljama daleko..
Tako daleko,tako daleko,tako daleko,
tako daleko
tako daleko,tako daleko,tako daleko
tako daleko

Dobro sam
Nemoj da ti bude zao,ali je istina
Kada sam otisla,shvatio si
Da sam ja najbolja stvar koja ti se desila

Uvek me volis vise,miljama daleko
Cujem to u tvom glasu,miljama daleko
Ne boji se reci mi,miljama daleko
Mislim da smo nase najbolje,miljama daleko..
Uvek me volis vise,miljama daleko
Cujem to u tvom glasu,miljama daleko
Ne boji se reci mi,miljama daleko
Mislim da smo nase najbolje,miljama daleko..
Tako daleko,tako daleko,tako daleko,
tako daleko
tako daleko,tako daleko,tako daleko
tako daleko

Tako daleko,tako daleko,tako daleko,
tako daleko
tako daleko,tako daleko,tako daleko
tako daleko

Нема коментара:

Постави коментар