Madonna-You'll See (prevod)


Madonna-You’ll See (Videces)

Mislis da ne mogu ziveti bez tvoje ljubavi..
Videces...
Mislis da ne mogu otici drugog dana..
Mislis da nemam nista..
Bez tebe,pored sebe..
Videces....
Nekako,na neki nacin..

Mislis da se nikada vise necu smejati..
Videces..
Mislis da si unistio moju veru u ljubav..
Mislis posle svega sto si ucinio..
Da necu nikada pronaci put za povratak..
Videces..
Nekako,jednog dana..

Sve sama...
Nije mi potreban niko..
Znam prezivecu..
Znam,ostacu u zivotu..
Sve svoje..
Nije mi potreban niko u ovom trenutku..
Ako budes moj..
Niko te nece moci uzeti od mene..
Videces....

Mislis da si jak,ali si slab..
Videces..
Potrebno je vise snage za plakanje,priznati poraz..
Istina je na mojoj strani..
Ti samo imas laz..
Videces nekako,jednog dana...

Sve sama...
Nije mi potreban niko..
Znam prezivecu..
Znam,ostacu u zivotu..
Bicu na svom...
Nije mi potreban niko u ovom trenutku..
Ako budes moj..
Niko te nece moci uzeti od mene..
Videces....

Videces,videces..
Videces,mmm,mmm

Нема коментара:

Постави коментар