Chris De Burgh-Lady In Red (prevod)

Chris De Burgh –Lady in Red (Dama U Crvenom)

Nikada nisam video da izgledas tako lepo kao sto izgledas veceras...
Nikada nisam video da tako blistas..
Nikada nisam video toliko muskaraca da te pita da li bi plesala sa njima...
Traze malo romanse,dajuci pola sanse...
Nikada nisam video tu haljinu koju nosis...
Blistavost na tvom licu,prozima tvoje oci i zaslepljuje me..
Dama u crvenom plese sa mnom,licem uz lice...
Nema nikoga oko nas,samo ti i ja..
To je mesto gde zelim biti...
Ali ja jedva znam ovu lepotu pored mene..
Nikada necu zaboraviti,kako si izgledala veceras...

Nikada nisam video da izgledas tako divno kao sto izgledas veceras...
Nikada nisam video da tako blistas,carobno...
Nikada nisam video da toliko ljudi zeli biti pored tebe...
Oduzela si mi dah,kada si se okrenula prema meni i osmehnula...
Nikada nisam imao takav osecaj...
Osecaj kompletne i apsolutne ljubavi..
Kao veceras...

Kako si izgledala veceras...
Nikada necu zaboraviti,kako si izgledala veceras...
Dama u crvenom..
Dama u crvenom..
Dama u crvenom..
Moja dama u crvenom(Volim te).

Нема коментара:

Постави коментар