Vaya Con Dios-Call On Me (prevod)

Vaya Con Dios-Call On Me (Pozovi Me)

Ako se ikada probudis ,duso..
Umoran od bezanja..
Ako zvezde koje si hteo da dohvatis
Vec duze vremena ne sijaju..
A mesec se cini bled
Mozes me pozvati...

Toliko godina do sada ,duso..
Hodao si po zici..
Ispunjavao prazninu
Robovao zelji..
Za ples je potrebno dvoje..
Mozes pozvati mene...

Stvari koje sam rekla ponekad
Da li si cuo?
Ali sa ovim sto osecam u srcu...
Nikada ne bih mogla odustati sada,duso
I znas da li je pogresno ili pravo..
Saznaces
Zivot je neizvesnost,duso..
Jedan dan si sam..
Zabava je zavrsena
Prijatelji su otisli kuci..
I osecas se kao budala...
Duso,pozovi mene
I ja cu biti tu za tebe duso
Ako se osecas lose..
Mozes mene pozvati..
I niko te nece povrediti duso..
Sta god da radis
Mozes pozvati mene
Bilo gde,bilo kada,duso..
Mozes me pozvati..
Pozovi me duso
Pozovi me duso





Нема коментара:

Постави коментар