Madonna-Rain (prevod)

Madonna- Rain(Kisa)

Osecam,dolazi...

Kisa,osecam pod prstima..
Cujem je na svom prozorskom oknu
Tvoja ljubav dolazi kao
Kisa,spira moju tugu..
Odnosi moju bol...

Tvoja ljubav dolazi kao kisa...
Kada tvoje usne pale moje...
I treba ti vremena da mi kazes kako se osecas...
Kada slusas moje reci...
Znam da si cuo i znam da je stvarno
Kisa je ovo sto grom donosi...
Po prvi put mogu cuti moje srce kako peva..
Kazi da sam luda,ali znam da nisam..
Stajacu ovde na vrhu planine..
Dok ne osetim tvoje...

Kada si pogledao u moje oci..
I rekao zbogom,mozes li videti moje suze..
Kada sam se okrenula dalje..
Da li si cuo kada sam rekla..
Cekacu dok se svi tamni oblaci rasprsnu u savrseno nebo..
Obecao si mi kada si rekao zbogom..
Da ces se vratiti kada se oluja zavrsi..
I sada,cekacu svetlost,cekacu sunce...
Dok osecam te...

Evo dolazi sunce,evo dolazi sunce..
I kazem,nikada nece otici..

Cekanje je najteza stvar
(Cudno osecam kao da te znam od pre)
Rekla sam sebi,ako verujem u tebe..
(I zelim te razumeti)
O snu o tebi...
(Sve vise i vise)
Sa svim svojim srcem i svom dusom..
(Kad sam sa tobom)
Dobicu cistu snagu...
(Osecam se kao carobno dete)
Dignucu te sa zemlje..
(Sve je cudno)
I bez zvuka pojavit ces se..
(Sve je divlje)
Predaces mi ,ljubav..

Kisa je ovo sto grom donosi...
Po prvi put mogu cuti moje srce kako peva..
Kazi da sam luda,ali znam da nisam..
Stajacu ovde na vrhu planine..
Dok ne osetim tvoje...

Kisa ,osecam da dolazi..
Tvoja ljubav dolazi kao...2x

Нема коментара:

Постави коментар