Guns N Roses-November Rain (prevod)

Guns N Roses-November Rain (Novembarska Kisa)

Kada pogledam u tvoje oci
Mogu videti tvoju ljubav uzdrzanu..
Ali draga kad te drzim
Zar ne znas da osecam isto..
Jer nista ne traje zauvek..
Oboje znamo da se srca menjaju..
I tesko je drzati svecu..
Na hladnoj Novembarskoj kisi..
Prolazili smo kroz ovo
Tako,dugo,dugo vremena..
Samo pokusavali ubiti bol..
Ali ljubavnici uvek su dolazili i
Odlazili..
I niko nije siguran ko ce zaista otici danas..
Dalje..
Kada bi mogli dobiti vremena,
Da podvucemo liniju
Mogao bih da odmorim glavu..
Znajuci da si moja..
Sva moja..
Dakle,ako zelis da me volis..
Onda draga ne uzdrzavaj se..
Ili cu ja samo odsetati
Na hladnu Novembarsku kisu..

Da li ti je potrebno vremena...vlastitog
Da li ti je potrebno vreme...samoj
Svima je potrebno ponekad vremena...njihivog vlastitog
Zar ne znas da je svima potrebno neko vreme..samome
Znam da je tesko otvoriti srce...
Cak i prijatelji cine se da ce te povredeti..
Ali ako bi mogla izleciti slomnjeno srce
Ne bi trebalo vremena da te osvojim

Ponekad mi treba vremena...moga
Ponekad trebam vremena...potpuno sam
Svima je potrebno ponekad vremena...njihovog vlastitog
Zar ne znas da je svima potrebno neko vreme..samome

I kada tvoji strahovi nestanu
I sene jos postoje,ohhh yeahhh
Znam da me mozes voleti
Kada ne bude nikoga za kriviti
Pa nije vazno sto je mracno
Jos uvek mozemo naci put
Jer nista ne traje vecno
Cak i hladna Novembarska kisa...

Zar ne mislis da ti je potreban neko
Zar ne mislis da ti je potreban neko
Svi trebaju nekoga
Ti nisi jedina...
Ti nisi jedina..

Нема коментара:

Постави коментар