Bruce Dickinson - Tears Of The Dragon (prevod)

Bruce Dickinson –Tears Of The Dragon(Suze Zmaja)

Predugo,bilo je puno tajni u mojoj dusi..
Predugo,bilo je stvari koje sam trebao reci..
U tami..spoticao sam se o vrata..
Da nadjem razlog-vreme,
..mesto,sat....

Cekajuci zimsko sunce,hladnu svetlost dana..
Zamagljene duhove decijih strahova...
Pritisak raste,ja ne mogu biti po strani...

Bacam se u more...
Pustam talase,da se isperu preko mene...
U lice straha, jednom sam verovao..
Suze Zmaja za vas ,i za mene...

Gde sam bio,imao sam krila kada nisam mogao leteti..
Gde sam bio,imao sam suze,nisam mogao plakati..
Moja osecanja su zaledjena u ledenom jezeru..
Ne mogu osecati dok led ne pocne pucati..

Nemam snage preko toga,znas,bojim se..
Zidovi koje sam gradio,ruse se...
Voda se krece,klizim dalje...

Bacam se u more...
Pustam talase,da se isperu preko mene...
U lice straha, jednom sam verovao..
Suze Zmaja za vas ,i za mene...

Polako se budim,polako ustajem..
Zidovi koje sam gradio,ruse se...
Voda se krece,klizim dalje...

Bacam(bacam)
Se(se)
U more
Pustam talase,da se isperu od mene-...
U lice (u lice)
Straha(straha)
Jednom sam verovao..
Suze Zmaja,za vas i za mene...