U2-One (prevod)


U2-One(Jedan)

Je li uzimati bolje ?
Ili se osecas isto?
Hoce li ti biti lakse sada?
Imas nekoga za okriviti..
Kazes..

Jedna ljubav..
Jedan zivot..
Kada jedno treba
U noci
Jednu ljubav..
Delimo je..
Odlazi duso ako..
Nije te briga za to..

Da li sam te razocarao?
Ili ostavio gorak ukus na tvojim usnama..
Deluje kao da nikada nisi imala ljubav..
I zelis da odem bez tebe
Pa, to je..

Prekasno..
Veceras..
Da povlacis proslost kroz svetlo..
Mi smo jedno,ali nismo isti..
Uzimamo..
Drzimo se jedni drugih..
Drzimo se jedni drugih..
Jedan..

Da li si dosla ovde za oprostaj?
Da podignes mrtve?
Da se igras Isusa?
Zbog bubica u tvojoj glavi..

Da li pitam previse?
Vise nego mnogo..
Nista mi nisi dala..,
To je sve sto sam dobio..
Mi smo jedno..
Ali nismo isti..
Pa smo..
Povredili jedno drugo..
I opet smo to uradili..
Kazes..
Ljubav je hram..
Ljubav je visi zakon..
Ljubav je hram..
Ljubav je visi zakon..
Pitas me da udjem..
Onda ces me gusiti..
Ali ja ne mogu biti niciji posed..
I sta dobijas
Kad sve sto si dobila te povredelo....

Jedna ljubav..
Jedno stradanje..
Jedan zivot..
Radi ono sto bi trebala..
Jedan zivot..
Jedni sa drugima..
Sestre..
Braco..
Jedan zivot..
Ali mi nismo isti..
Uzimamo..
Drzimo se jedni drugih..
Drzimo se jedni drugih..

Jedan...zivot

Jedan

http://www.youtube.com/watch?v=nKoj4iou9yQ

Нема коментара:

Постави коментар