Sade-No Ordinary Love (prevod)

Sade-No Ordinary Love (Nije Obicna Ljubav)

Dala sam ti svu ljubav sto sam imala..
Dala sam ti i vise nego sto sam mogla dati..
Dala sam ti ljubav..
Dala sam ti sve sto imam..
I ti si uzeo moju ljubav..
Uzeo si moju ljubav...

Zar ti nisam rekla..
U sta verujem..
Neko je rekao to..
U ljubav koja ce trajati...
Zat ti nisam dala...
Sve sto sam imala tebi sam dala, duso..

Dala sam ti svu ljubav sto sam imala..
Dala sam ti i vise nego sto sam mogla dati..
Dala sam ti ljubav..
Dala sam ti sve sto imam..
I ti si uzeo moju ljubav..
Uzeo si moju ljubav...

Placem..
Pokusavam izdrzati zbog tebe..
Ne postoji nista kao ti i ja,bejbe..

Ovo nije obicna ljubav...
Nije obicna ljubav...
Ovo nije obicna ljubav...
Nije obicna ljubav...

Kada sam te srela..
Doneo si svetlost u svaki dan...
Sa tvojim slatkim osmehom..

Zar ti nisam rekla..
U sta verujem..
Da li je neko rekao to..
U ljubav koja ce trajati...
Zat ti nisam dala...
Sve sto sam imala tebi sam dala duso..

I dalje placem....
Pokusavam izdrzati zbog tebe..
Ne postoji nista kao ti i ja,bejbe..

Ovo nije obicna ljubav...
Nije obicna ljubav...
Ovo nije obicna ljubav...
Nije obicna ljubav...

Pokusavam izdrzati zbog tebe...
I dalje placem.....
Letim zbog tebe-...
Letim i padam..

Padam...

Trudim se zbog tebe...
I dalje placem zbog tebe....
Letim zbog tebe...
Letim i padam..
I padam..

Нема коментара:

Постави коментар