Toni Braxton-I'm Still Breathing (prevod)

Tony Braxton-I 'm Still Breathing (Jos Uvek Disem)

Da li si mislio da ce se moj zivot zavrsiti tog dana..
Kada si otisao slomivsi mi srce..
Da li si mislio da necu moci preci preko toga...
Ooh,bez tebe...
Da li si mislio da se stati moj svet sa tim zbogom...
Da li si mislio da cu se raspasti iznutra..

Ne ja,ja jos uvek disem..
I ovo moje srce jos uvek kuca..
Ja,ne osecam nikakav bol..
Ne duso,ne ja,ja jos uvek disem...
Ovo moje istroseno srce jos uvek kuca...
Osusile su se suze koje sam isplakala...
Otisao si i ja sam prezivela..
Ja jos uvek disem...

Bilo je vremena kada je nestajala sva moja snaga...
Samo prebrodim,yeah,i ako drugi dan...
Bilo je mnogo noci kada sam mislila da cu umreti..
Bez tebe...
Ali suze koja sam isplakala,ucinile su me jakom,
Mnogo jakom...
Da li si mislio da necu moci otici..

Pokusao si me saseci..saseci duso..
Ali pogledaj ko je jos tu,hej, oh
Da li si mislio da ce stati moj svet sa tim zbogom...
Da li si mislio da cu se raspasti iznutra..


Osusile su se suze koje sam isplakala...
Otisao si i ja sam prezivela..
Ja jos uvek disem...

Нема коментара:

Постави коментар