Madonna-Gone (prevod)


Madonna (Gone) Otici

Rasprodaj to..
Nije moja stvar....
Idi..
Necu biti povredjena opet..
Ja nisam..
Nisam ono sto mislis..

Sanjaj dalje svoj zivot..
Nekim drugim snom..
Nista,jednako nista..

Pusti to..
Nije moja stvar..
Idi..
Necu dopustiti da se opet dogodi..
Nisam..
Nisam previse pametna..

Zasto bih se trebala osecati lose
Za ono sto nikad nisam imala..
Nista ,jednako nista..

Okreni stranicu..
Zaboravi moje poverenje..
Ja cu otici..
Pre nego sto se to desi..

Rasprodaj to..
Nije moja stvar....
Idi..
Necu biti slomljena opet..
Ja nisam..
Nisam ono sto mislis..

Sanjaj dalje svoj zivot..
Sanjaj dalje svoj san..
Nista,jednako nista..

Okeni stranicu..
Zaboravi na moju iskrenost..
Ja cu otici..
Pre nego sto se to desi..


Okreni stranicu..
Zaboravi na moju iskrenost..
Otici cu..


http://www.youtube.com/watch?v=fQFO4uPTX6w

Нема коментара:

Постави коментар