Night Shift - Here Comes The Rain Again(prevod)

Night Shift-Here Comes The Rain Again(Evo Opet Dolazi Kisa)

Evo opet dolazi kisa
Pada na moju glavu kao secanje..
Pada na moju glavu kao novo osecanje
Zelim hodati na otvorenom vetru..
Zelim razgovarati kao sto ljubavnici rade..
Zelim zaroniti u tvoj okean..
Je li dolazi kisa sa tobom.....

Razgovaraj sa mnom
Kao sto ljubavnici rade..
Setaj sa mnom..
Kao sto ljubavnici rade..
Zato, duso.Razgovaraj sa mnom..
Kao sto ljubavnici rade..

Evo opet dolazi kisa..
Kisne u mojoj glavi kao tragedija..
Deli me na pola kao novo osecanje...
Oooooooh
Zelim disati na otvorenom vetru..
Zelim se ljubiti kao sto ljubavnici rade..
Zelim zaroniti u tvoj okean..
Je li dolazi kisa sa tobom....

Razgovaraj sa mnom ..
(razgovaraj sa mnom)...
Kao sto ljubavnici rade..
Setaj sa mnom..
(setaj sa mnom)
Kao sto ljubavnici rade..
Zato ,duso.Razgovaraj sa mnom..
(razgovaraj sa mnom)
Kao sto ljubavnici rade...x2

Evo dolazi opet kisa..
Pada na moju glavu kao secanje..
Pada na moju glavu kao novo osecanje..

http://www.youtube.com/watch?v=gtYYljO88XM

Нема коментара:

Постави коментар