Whitesnake-Is This Love (prevod)

White Snake-Is This Love (Je Li Ovo Ljubav)

Trebao sam znati bolje..
Nego te pustiti samu da ides..
To su vremena poput ovih..
Ne mogu to uraditi na svoju ruku...
Potrositi dane,i neprospavati noci..
I ne mogu docekati da te ponovo vidim...

Mislim da sam potrosio svoje rime..
Cekajuci na tvoj poziv..
Kako ti mogu reci,duso..
Moj oslonac je ponovo zid...
Trebam te pored sebe..
Da mi kazes da je sve u redu..
Mislim da ne mogu podneti vise...

Je li ovo ljubav,sto osecam..
Je li ovo ljubav,koju sam trazio...
Je li ovo ljubav ili sanjam...
Mora da je ljubav...
Jer me stvarno drzi..
Drzi me...

Ne mogu prestati osecati...
Prosao sam i ovo pre...
Ali,sa tobom sam nasao kljuc...
Da otvorim bilo koja vrata...
Mogu osetiti svoju ljubav za tebe...
Raste jace iz dana u dan...
I ne mogu docekati da te vidim opet...
Da te drzim u svom narucju...


Je li ovo ljubav,sto osecam..
Je li ovo ljubav,koju sam trazio...
Je li ovo ljubav ili sanjam...
Mora da je ljubav...
Jer me stvarno drzi..
Drzi me...

Je li ovo ljubav,sto osecam..
Je li ovo ljubav,koju sam trazio...

Je li ovo ljubav ili sanjam...