Iron Maiden - Hallowed Be Thy Name


Iron Maiden - Hallowed Be Thy Name (Sveti Se Ime Tvoje)

Cekao sam u hladnoj celiji,kada je zvono pocelo zvoniti...
Odrazavajuci na moj prosli zivot i nije ostalo puno vremena..
Jer u 5 sati vode me na vesala..
Pesak vremena za mene nestaje...

Kada je svestenik dosao procitati zadnji obred..
Pogledao sam krzo resetke,zadnji nisan..
O svet je pogresio prema meni...

Mora da postoji neka greska...
Tesko da ce zaustaviti vladajuci teror..
Ovo je stvarno kraj,a ne neki ludi san...

Neka mi neko,molim vas ,kaze,da sanjam...
Nije tako lako prestati vristati...
Suze teku,ali zasto ja placem...
Posle svega,ne plasim se umiranja...
Zar ne verujem da ce doci kraj...

Kada su me strazari izveli napolje...
Neko je vikao placuci iz celije’’Bog je sa Vama’’
Ako ima Boga,zasto me je onda pustio da odem...

Kako hodam,citav moj zivot izlazi pred mene...
Iako je kraj blizu,nije mi zao...
Uzmi moju dusu,spremna je odleteti...

Zabelezite moje reci,verujte moja dusa ozivece..
Ne brinite sada kada sam otisao..
Otisao sam da nadjem istinu..

Kada znate da je vase vreme nadohvat ruke..
Mozda tada pocinjete shvatati...
Zivot ovde je samo cudna iluzija..

Sveti se ime tvoje

http://www.youtube.com/watch?v=XvPVEKWAY_0