Whitesnake - Looking For Love (prevod)


White Snake-Looking For Love(Trazim Ljubav)

Umoran od cekanja..
Sklopljenih ociju..
Pitam se..
Zasto su svi moji horizonti tako daleko..

Gledam u ogledalo..
Ne svidja mi se sta vidim...
U svom odrazu...
Stranac gleda u mene..
Trazi ljubav....

Ljubav jedne zene..
Potreba muskarca...
Pokusavam jako verovati..
Ali ne razumem..
Potraga se nastavlja...

Ali iznad planina..
Preko mora..
Znam,ljubav ceka..
Cujem doziva me..
Doziva moje ime..

Trazim ljubav,svih oko mene...
Trazim ljubav,da me obavije..
Ljubav koju trebam...
Da oslobodi tvrdjavu mog srca..

Opet sam,uvek isto..
Upravo sam obelezio svoje vreme...
Otkako sam se rodio..
Bez ikoga za okriviti..

Sveca sagoreva..
Put slabi..
Upravo trebam nekoga..
Da mi pokaze put..
Kojim putem da idem...

Trazim ljubav,svih oko mene...
Trazim ljubav,da me obavije..
Ljubav koju trebam...
Da oslobodi tvrdjavu mog srca..

Trazim ljubav..
Pronalazim samo bol...
Trazim ljubav..
Pronalazim samo bol..
Trazim ljubav,oslonac...
Trazim ljubav,rame za plakanje..
Trazim ljubav...
Da oslobodi tvrdjavu mog srca...

http://www.youtube.com/watch?v=jtV-qlwbS78




Нема коментара:

Постави коментар