Sade-Cherish The Day (prevod)


Sade-Cherish The Day (Cuvam Dan)

Vladas tamo gde koracam....
Udisem tvoj vazduh..
Samo me ti mozes osloboditi..
Ovo je moja molitva..
Ako si moj..
Ako si moj...
Ne zelim da idem u raj...

Cuvam dan..
Necu pogresiti..
Necu se plasiti..
Necu bezati..
Vladas tamo gde koracam..
Oduzimas mi dah...

Pokazi mi kako ljubav moze biti duboka...

Vladas tamo gde koracam.....
Udisem tvoj dah..
Samo me ti mozes osloboditi..
Ovo je moja molitva...

Cuvam dan..
Necu pogresiti..
Necu se plasiti..
Necu pobeci..
Cuvam dan..
Necu pogresiti..
Necu se plasiti..
Necu otici...

Pokazi mi kako ljubav moze biti duboka
Pokazi mi kako ljubav moze biti duboka
Ovo je moja molitva..

Cuvam dan..
Necu pogresiti..
Necu se plasiti..
Necu otici..
Necu odustati..

Cuvam dan
Necu pogresiti..

Cuvam dan..
Cuvam dan..
Cuvam dan..
Cuvam dan..
Cuvam dan..


http://www.youtube.com/watch?v=9aBAMnIUi8Y

1 коментар: